Máte možnost pronajímat volný byt, případně se toto týká vašich přátel, ale nevíte, jak správně svou nabídku inzerovat v médiích, respektive především na Internetu?
Produktové fotografie – veškerý základ úspěšného počínání při pronájmech bytů či domů jsou kvalitní fotografie s vysokým rozlišením a v patřičné velikosti. Pokud se budete domnívat, že tu vystačíte s několika malými fotkami, pak se může stát, že vaši potenciální zájemci půjdou jinam, kde se dozví bližší informace.
Virtuální prohlídka – vlastností fotografií je bohužel i určité zkreslení. Nemohou za to přímo dané snímky, ale samotný princip, a tomu se lze stěží vyhnout, pokud například chcete přesně vědět, jak na sebe navazují jednotlivé místnosti, jaká je v domě podlaha, jako jsou tu stropy, svítidla, zábradlí a schodiště, a jak prostorné jednotlivé prostory jsou. S tímto problémem se ovšem dobře vypořádá virtuální prohlídka. O tom, jak vytvořit virtuální prohlídku, se můžete pobavit se specialisty, kteří se tímto fenoménem zabývají dopodrobna, a nabízí ? jej například realitním makléřům pro prodej a pronájem nemovitostí. Virtuální prohlídky významně zvyšují zákaznický zájem o tyto služby a odpadají tím i zbytečné fyzické prohlídky objektů, o které ve finále nemají lidé zájem, protože skutečnost se významně liší od zveřejněných fotografií.
Dron – pomoci letícího dronu nad zemským povrchem lze využít zejména tam, kde se jedná o zajímavou, atraktivní lokalitu pro bydlení, což může být důvodem ke zvýšení zájmu o nabídku pronájmu a jeho upřednostnění před jinými konkurenčními weby. S dronem lze snadno docílit letu nad terasou, nad bazénem, balkonem, podkrovním skleníkem a dalšími místy, která jsou často považována za nadstandard. Pomocí dronu lze také dobře monitorovat prostředí, v němž se nachází daný objekt, což také může zvýšit zájem o pronájem, například v blízkosti lesního porostu, přírodního parku atp.